Ik zei helemaal niets
Ook al begrijp ik het autisme van mijn man meestal erg goed, soms ben ik nog steeds vol verwondering over iets. Ik zei iets onder het eten, m’n man reageerde erop, maar op een voor mij nare manier. Niet qua intonatie, maar op de inhoud. Ik zei dat ik het niet leuk vond wat hij zei en hij beweerde dat hij niets gezegd had 😳 Echt 2 seconden erna ontkende hij volledig. Hij had níets gezegd volgens zichzelf. Dat was een heel bijzondere gewaarwording voor me. Hoe dan, vraag je je af…